RSS Feed

CESARET

♫♪ Yadıma Düştün

-Hayal Ürünüdür-

“Öyle bir gittin ki..Sanki ‘geleceğim bekle’ der gibi…Sen hiç gelmeyeceksin bense hep seni  bekliyor olacağım sanırım..”

Günlerden bayram..Kırmızı pabuç giyecek yaşı geçtiğime en çok üzüldüğüm gündür bayramlar..Sokaklarda hep küçük kızlar görürüm..mutludurlar,gülümsemek böyle bir şey olsa gerek derim onları görünce..kırmızı pabuç ve iki yandan örülmüş saçlarıyla çok sevimli gelirler bana..Yine öyle bir bayram işte.Sabah, ışıltısını küçük sevimli kızlardan almış gibiydi.Ezan okunduğunda bi huzur kapladı içimi..sanki sen namazı kılıp eve gelecekmişsin gibi geldi..kahvaltıyı yapacakmışız birlikte..Elini öpüp bayramını kutlayacakmışım gibi..Sanki gülümseyecekmişsin ve asıl ben senin elini öpeyim deyip ellerime sarılacakmışsın gibi..en çok bana bakarken gülen gözlerini hatırlıyorum..ve en çok gözlerini özlüyorum..sanırım en çok gözlerime baktın sen..ondan bu özlem..ben hayallere dalmışken daha çok ışık girdi odaya..
Beklediğim gibi olmadı hiçbir şey.kahvaltı sofrasına yalnız oturdum,kapı da çalınmadı hiç üstelik..çatal bıçak sesleri bölmedi kahvaltımı..dün bir demet papatya almıştım..arada onun kokusu geliyor işte..’seviyor’ ‘sevmiyor’ yapmak için çok geç sanırım..
Papatyalara bakarken aklıma bana hediye ettiğin kolye geldi..senden kalan hatıraların bir tanesini bile atmadım biliyor musun?..hatta geçen bir kağıt parçası buldum..katlanmış,yıpranmış..ilk gittiğimiz sinema filminin biletiymiş meğer..üzülmedim ama görünce..sevindim bile.ne güzel bir duygu katmışsın benliğime..aşk falan değil bu..aşk bu kadar basit olamaz.sevmek değil,özlem değil,yaşamak gibi,ölmek gibi derin bir duygu..ben daha kimse de görmedim..
ben işte böyleyim..seni düşünürken akşam etmişim yine..kahvaltı sofrasında elimde bir bardak çaylayım hala…yüzümde bıraktığın tebessümleyim..
kolyeyi aldım gidip kutudan,papatyalar boynumda artık..sanki bir huzur kaplıyor içimi senden kalan bir şey üzerimde olunca..garip bir his bu…kolyeyi verirken söylediklerin geldi aklıma.o kırık tebessümün..en son gözlerime baktığın gündü.belki bundan bu kolyeyi çok sevişim..
ben hiç vazgeçmedim biliyor musun..çok uzun zaman oldu ama vazgeçemedim..herkeste seni gördüm..seni aradım..sen arkana bakmadan giderken benimkisi aptalca biliyorum..
Papatyalar düştü bir anda boynumdan..kırılmış..tamir edilemeyecek yerden kırılmış dedi usta..öyle dedim..tamir edilemez.verin siz bana onları kutuya kaldırayım..

3 responses »

  1. okuyup bitirince sanırım 2-3 dakika hareketsiz tek bir yöne bakarak durdum..yoğun ve ağır bir yazı olmuş hakkaten..ben de böyle duygular yaşayamadığım için üzüldüm yine.yüreğine sağlık…

    Cevapla
  2. cok güzel satrlar bunlar. ayrıca size kuzeye giden mektuplar serisini tavsiye ederim. yazarın şiirleri ve diğer günceleride çok güzeldir.ancak ne yazıki face vs kullanmıyor.

    Cevapla
  3. Yazını çok beğendim.
    Özellikle,
    “Öyle bir gittin ki..Sanki ‘geleceğim bekle’ der gibi…Sen hiç gelmeyeceksin bense hep seni bekliyor olacağım sanırım..”
    cümleleri beni okuduğumda çok etkiledi. Aynı duyguyu uzunca yıllardır yaşıyor olduğumdan olsa gerek.
    Kalemin iyi, duygularını yoğun ifade edişin etkileyici.
    Güzel yazı yazabilmede kural (sen yazmayı üç gün bıraksan, o seni bir ay bırakır) vecizesini unutmamak ve sürekli yazmak olsa gerek.
    tekrar tekrar tebrikler…

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

