RSS Feed

Dahiye Mektup

Bazen iç sesimi duyduğunu düşünüyorum..ya da hissetmek..ne dersen de ona..yapmaz diyorum ben iç sesime..sen de beni haksız çıkartmak ister gibi yapıyorusun yapmaz dediklerimi bir bir.. gidişe yol yordam hazırlıyorsun..anlıyorum..
ben bir dahiyim dediğinde haklısın demeliydim..haklıydın sen bir dahisin..senden başka kimse böyle güzel gidemezdi..sessiz,dikkat çekmeden ama fırtına gibi eserek..
vurmuşsun sen bana…susarak vurmuşsun..izleri, gittiğinde göründü aynalara..geç artık..
sen bir dahiydin evet..ben böyle gidiş görmedim daha..ama yine de..
dur diyebilmek isterdim sana..dur diyemeyecek kadar uzağım biliyorum..
Bir insan böyle gitmeli işte dedirtiyorsun..Arkasında yarım da olsa bir tebessüm bırakabilmeli..Evet bunu yapabilmeli..Düşman olmamalı giderken..Vurdulu kırdılı değil sessiz gitmeli..
Sen bir dahisin dostum..güzel geldin ve güzel gidiyorsun..güzel hatırlanacaksın…
Huzur hep kovalasın seni..

Bir Cevap Yazın

