RSS Feed

Sessiz Eller

‘Çok zormuş..
Yerini dolduracak bir tek şey bile bulamaz mı insan..
Bulamazmış..
Uzun ayrılığa rağmen hala mı severmiş ilk günkü gibi
Hiç mi bitmezmiş  özlemek..
Sanki her gün görüyomuşçasına nasıl onu hayal edip
gülümseyebilirmiş..
Her akşam akıtılan gözyaşları dinmez miymiş..
Anılar..
Nasıl
bu kadar taze..o ilk gün..nasıl da hala hapsolduğu yerinde..
Kız  kulesinde.. hergün yaşanıyor sanki..
Ne kadar kaçarsam kaçayım
duyuyorum sesleri..
Kalp atışlarını hala hissediyorum..
Hala
özlüyorum..
Hala seviyorum..
Deli gibi..
Kördüğüm gibi..
Çocuk gibi..
Sen gibi..

Ve biliyorum..
Eğer kaderde de
birlikteyse ellerimiz
Yolumuz kesişir bir yerde…’

®
bana seni söylediler..
.

 

One response »

  1. Ne kadar yalin, ne kadar ihtişamli bir ifade.. Üstelik yalinliği ölçüsünde samimi, ihtisami ölçüsünde derin… bayıldım..

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

