RSS Feed

-Yalınız-

Ne yazcağını bilmeden yazıya başlamak…Şuan herşey lehime sanki…hadi yaz diye fırsat kollar gibi.ama şuan yapacağım tek sey saçmalamak olur..ve haliylen saçmalıyorum..

konumuza dönersek tanımadığın,veya sevmediğin,tiksindiğin birini tiwitır da folow etmek gibi durumum..sebebini bilmemek..sanırım evet doğru tanım bu..sebebini bilmemek veyahutta sebepsiz diyebiliriz kısa yoldan..

ben doğunca sarılık olmuşum..-neden ismi böyledir hiç bilmem- gözlerim maviymiş o zaman..şuan ne renk mi? görenlerin siyah diye benle kavga ettiği derecede kahverengi..siyah değil ama..kahverengi!! 1 yaşına yakın değişmiş renkleri..bazen diyorum iyiki kahverengi olmuş..-yalan tabi- ama ben renkli görüyorum herşeyi gözlerimin renginin ne önemi varki diyerekte avutuyorum kendimi..sonra işte doktorlar demiş ki bu böyle olmaz..kanını değiştirmemiz gerek..bi kolumdan kanım alınırken diğer kolumdan temiz kan verilecekmiş..babam 22 yaşında ozaman…cebinde ne kadar para var ben bilmem söylemez bize..tek bildiğim hastane masraflarına yetmeyeck kadar olduğu..ilaçları alıp parayı daha sonra getirmeyi teklif etmiş..kabul etmemişler..günlerden hangi günse ben bilmem artık o kısmını..işte gün gece olana kadar para bulmaya çalışmış..bulamamış..nihayetiyle gece olmuş..hastane bankına geri dönmüş..ve sabaha kadar oturmuş bankta..annem de başucumda..

sabah bişeyciğim kalmamış..ilaçlara falan, kan değiştirmeye gerek kalmadı haberi geince bizmki rahatlamış tabi..

ama şimdi babama her baktığımda saçlarındaki kırlar bana o geceyi hatırlatıyo..bir kaç tanesi o geceden kalma…hangileri o geceden kaldı bilebilsem keşke..

Bir Cevap Yazın

