RSS Feed

ENDLESS-NESS

Neyse..

‘Endless’ nerdesin ? Seni arıyorum heryerde..Heryere baktım..Seni ararken mevsimler değişti..Yağmurlar yağdı..Her bir yağmur damlasının altına baktım..Bulutların arasına,dağ eteklerine..Sonra dışarda aramaktan vazgeçtim..Hücrelerime baktım tek tek.. Ve parmak uçlarıma..Kendimde aradım..

Yoksun..

Sonra..Köşebaşlarına sordum seni..’üstünde ‘bahar’ olan burdan geçti mi’ diye..Bilmiyorlar..Kimseye görünmüyorsun sanırım..

-Saklandın mı ‘End..’-

Olsun ben ararım ki yine  seni..Seni göreceğim güne kadar her sözüm sanadır..Sana ithaftır..

Bir Cevap Yazın

