RSS Feed

..pazartesi-

Her pazartesi yeni bir Βaşlangıç olur ya hani..bir sevdaya başlarsın hangi gün olursa

olsun senin pazartesindir o gün.. yada bir işe başlarsın..bir kitaba..

bir şarkıya..diyete…birde ‘onsuz’luğa başlarsın bir pazartesin daha olur..gidersin geride bir

pazartesi bırakırsın bir başkasına..

yeni bir hayatın adı olur pazartesi..yolculuklara verilen ad olur bazen..yalnızlığın adı çoğu

zaman..bir pazartesi daha işte..

bir pazartesi bıraktım sana..ilk değil ama son..yeni bi başlangıç yap istedim..seni düşündüm

mutluluğu ara diye çözdüm ipleri..hadi git işte..

daha fazla durma acı var bu kapıda..

kadere inanrım ben..bu pazartesi de senin kaderin..gidesim geldi diye değil..senin için

gidiyorum..

♣®

2 responses »

  1. yani gitmeye mecbur bırakıyorsun sende ..

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

